Rabobank Het Groene Woud Zuid
Klanten die moeite hebben met gebrek aan privacy. Voor medewerkers was de situatie soms onoverzichtelijk. En een gedeelte van de hal werd niet gebruikt. Elke vestiging van Rabobank Het Groene Woud Zuid had zijn eigen uitdaging. Kortom, de bankkantoren in Best, Oirschot en Son waren aan een update toe.
Klant
Rabobank
Projectdatum
2017
Het project in beeld
![](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2023/05/Rabobank-Het-Groene-Woud-Zuid.jpg)
![Rabobank Het Groene Woud Zuid](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2017/10/Rabobank-Het-Groene-Woud-Zuid.jpg)
![Rabobank Oirschot - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankOischot-1.jpg)
![Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-1.jpg)
![Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-104.jpg)
![Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-106.jpg)
![Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-107.jpg)
![](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-101.jpg)
![Rabobank Oirschot - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankOischot-100.jpg)
![Rabobank Oirschot - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankOischot-102.jpg)
![](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankOischot-106.jpg)
![Rabobank Son - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankSon-102.jpg)
![](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankSon-104.jpg)
![](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankSon-105.jpg)
De uitdaging van een flexibel inrichtingsconcept
Bezoekers klaagden over het gebrek aan privacy. Tijd om de indeling eens kritisch te bestuderen en de routing te optimaliseren. Ook het toegankelijk maken van digitale informatie voor klanten was nodig. Aan VISIEVORMGEVERS te taak om te kijken of er substantiële stappen gemaakt konden worden ter verbetering van de situatie.
“Intensief overleg met de gebruikers zorgde voor de uiteindelijke oplossing.”
Karin – Rabobank Het Groene Woud Zuid
![Rabobank Best – Visievormgevers Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-1.jpg)
![Rabobank Best – Visievormgevers Rabobank Best - Visievormgevers](https://visievormgevers.nl/wp-content/uploads/2021/10/LR-RabobankBest-106.jpg)