
“KLANTEN vallen bij binnenkomst even stil en zijn een beetje jaloers”
Diederik Mutsaerts

Kippenhok om te scharrelen
Gezien de naam ‘Henhouse’ wilden we de locatie transformeren tot een hip ‘kippenhok’. Een plek die ruimte biedt om wat rond te scharrelen, maar ook om te eten en drinken. Ook was er behoefte aan een afgescheiden ruimte om ‘op stok te gaan’, ideeën uit te broeden en plannen tot leven te brengen. Zo’n ruimte kan wel wat rust gebruiken. Afscheidingen met veel glas zorgen voor de nodige privacy, terwijl contact met de andere ‘broeders’ mogelijk blijft.

“Ik wil gewoon een vette tent”
Een voor de intake opgesteld profiel en wensenpakket gaven richting en al snel werd duidelijk dat deze klant een ‘vet’ kantoor wilde. Een inspirerende plek en een hotspot om potentiële klanten te prikkelen en uit te dagen. Gesprekken, locatiebezoeken, handschetsen en moodboards leidden stap voor stap tot het gewenste sfeerbeeld en het feitelijke pakket van eisen.